6 תשובות
אני לא עצבנית אני פשוט נורא עצובה כי כואב לי רצח ויורד נהר של דם שמחליש אותי
אני עצבנית כל החודש חוץ מהמחזור :/
אני עצבנית כל החודש חוץ מהמחזור :/
אנונימית
הורמונןם משתוללים
במילה אחת הורמונים. ואגב זה לא חייב להיות עצבים
אני לא עצבנית במחזור ואפילו המחזור שלי רק 3 ימים בלי כאבים :)
הורמונים, בזמן המחזור זה ניהיה מוגבר, הרבה יותר הורמונים מאשר בזמן רגיל וזה גורם לשינויים קיצוניים במצבי הרוח, כמו עצבנות למשל
המון המון הורמונים שונים באותו הזמן
באותו הנושא: