8 תשובות
רוקוטן
שואל השאלה:
מה את שמה במסיכה?
מה את שמה במסיכה?
אנונימית
אני אישית שמה מסכה ביתית והיא ממש עוזרת היא מורידה מהר אבל לא את כולם...
משחה*
כן היא ממש טובה היא עזרה לי מאוד אבל בנוסף צריך לקחת בחשבון לא לאכול שוקולד
לרוב כל משכה מסיכה עוזרות עם מקפידים. אני משתמשת במסיכות שחורות במישכה מעולה מעולה של gade, גל לטיפול נקודתי בפצעונים ופגמי עור, לבנה כזאת. טובה מאוד
יש משחה בשם דואק את צריכה לקבוע תור לרופא עור והיא תביא לך מרשם
שואל השאלה:
היא טובה?
היא טובה?
אנונימית
באותו הנושא: