9 תשובות
*קים ג'ונג און.
כן שמעתי על זה
כן אומרים שהוא מת
שואל השאלה:
קופיקו אין טעם לתקן, כשזה מגיע לשמות אסיתיים אין סיכוי שאזכור ;(
ג'ונג או יה
שים יונג
שו צ'ין
ושות'
;(
אנונימית
לכל בן אדם יש שם גם אם השם שלו מסובך עבורך או לא נראה לך טוב בעין. ההערה שלך לא לגיטימית בעיני, גם אם את לא מעריכה בן אדם אני לא חושבת שזה מכבד (וגובל בגזענות) "לשבש" ולצחוק על השם שלו ולהגיד לי שאין טעם שאתקן אותך כשזה מגיע לשמות אסייתיים.
תפנו אליי בשמות אסיאתיים אני זוכרת למעלה מ 448 שמות
לא חושבת שהוא מת..אבל אם הוא מת אז נקווה שקוריאה לא תמצא את עצמה עם עוד דיקטטור
אגב,קים זה השם משפחה שלו ג'ונג און זה השם שלו.
שואל השאלה:
קופיקו גם בעיני לא לגיטימי שאתה כה מרחם על פושעים, אתה בטח גם מהשמאלנים האלה שטוענים שגם מחבל הוא אדם בעל זכויות. אני אמשיך לזלזל בפושעים ואנשים שמהווים סכנה לעולם ואם זה נראה לך לא לגיטימי אז באסה, בעיני זה לא לגיטימי להגן על פושעים.:-)
אנונימית
שואל השאלה:
ועדיף להיות גזענית מאשר להגן על פושעים שעלולים להוות סכנה גם לישראל כמוך
אנונימית