תשובה אחת
תסבירי לה שאת ממש רוצה להיות בקרבי
ואם את רוצה (אח שלי עשה את זה) יש בטח ג'ובים קרביים כאלה, אח שלי לא רצה להיות בקרבי אז הוא נהג בצבא שמעביר אוכל או פצועים והוא היה עושה תרגילים וכאלה בדיוק כמו שעושים בקרבי אבל הוא פשוט נהג והוא היה יושן בשטח וכזה אבל פשוט לא היה עומד ולא נכנס לתוך שטח האוייב