5 תשובות
אל תתביישי, אין לך ממה..
שואל השאלה:
אני מהאלה שמתביישות בכללי..
אנונימית
פשוט להיות את.
וכן כמו שאמרו, אל תנסי להרשים.
אנונימית
לא לנסות הרשים^ ואת כבר תפתחי לאט לאט
כלל ראשון ובסיסי: אל תנסי להרשים אף אחד