36 תשובות
בבקשה תגיד שזה ספאם
היא התאבדה????
אנונימית
אני סופר מקווה שזה ספאם... אם זה נכון אני כל כך מצטערת בשבילך באמת
מה , תגידו לי שזה לא איזה ספאם אבל אם זה לא אני ממש ממש משתתפת בצערך
כן ממש מקווה שזה ספאם
רועד לי הלב
רועד לי הלב
אנונימית
והדבר הראשון שאתה עושה זה לכתוב בסטיפס? אני מקווה מאוד שזה ספאם
אנונימי
מה זה ספאם?
שואל השאלה:
כולנו בשוק ואני עכשיו מסתגר בחדר אני לא יודע איך אני אמור להגיב מה אני אלך לכלא יהיה משפט אמרתי לה דברים איומים שאף אחד לא אוהב אותה ואין לה חברים ושהיא קשה וואי זה קשה
כולנו בשוק ואני עכשיו מסתגר בחדר אני לא יודע איך אני אמור להגיב מה אני אלך לכלא יהיה משפט אמרתי לה דברים איומים שאף אחד לא אוהב אותה ואין לה חברים ושהיא קשה וואי זה קשה
אנונימי
ואם זה לא ספאם, אז תהיה חזק. כמובן שזה לא אשמתך וזה משהו עמוק בפנים שהיא עברה קודם בלי קשר למריבה שלכם, כי לא קמים ומתאבדים ברגע של כעס/בדידות... מריבה.
תהיה חזק
תהיה חזק
שואל השאלה:
אני פשוט לא יודע מה יקרה עכשיו מה קורה עכשיו
אני פשוט לא יודע מה יקרה עכשיו מה קורה עכשיו
אנונימי
ברצינות, אם אחותך התאבדה חס וחלילה מה שתעשה זה להיות בסטיפס?
היא מתה?או שעצרתם את זה בזמן
אנונימית
ממש לא. על מה תלך לכלא?? אתה לא הרגת אותה חס וחלילה.
אז אולי אמרת דברים אבל עזוב את זה עכשיו זה לא הזמן, תתמוך במשפחה ותתחזקו ביחד. להאשים את עצמך רק יגרום לך לשקוע
אז אולי אמרת דברים אבל עזוב את זה עכשיו זה לא הזמן, תתמוך במשפחה ותתחזקו ביחד. להאשים את עצמך רק יגרום לך לשקוע
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי וזה היה ספאם הלוואי והייתי כותב את זה סתם ורק עכשיו אני מבין כמה זה קל להגיד שזה ספאם במקום לעכל את זה ואני בקושי מעכל
הלוואי וזה היה ספאם הלוואי והייתי כותב את זה סתם ורק עכשיו אני מבין כמה זה קל להגיד שזה ספאם במקום לעכל את זה ואני בקושי מעכל
אנונימי
שואל השאלה:
היא בבית חולים מנסים להציל אותה
היא בבית חולים מנסים להציל אותה
אנונימי
אבל היא ללא רוח חיים כרגע?
אנונימית
מקווה לטוב בשבילך זה ממש לא אשמתך.. היא בטח ממש רגישה זה בכלל לא קשור עליך כנראה היא הרבה זמן במצב הזה ..
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרו לנו כלום אני כבר בבית ההורים שלי שם הם אמרו שיעדכנו אותי
לא אמרו לנו כלום אני כבר בבית ההורים שלי שם הם אמרו שיעדכנו אותי
אנונימי
אני מצטער אבל קצת מוזר לי שאחותך התאבדה ואתה ישר כותב את זה בסטיפס
במצב כזה אתה והמשפחה שלך צריכה להיות בהלם ולהתקשר למשטרה איפה אמור להיות לך זמן ומחשבה לכתוב לנו את זה כאן
במצב כזה אתה והמשפחה שלך צריכה להיות בהלם ולהתקשר למשטרה איפה אמור להיות לך זמן ומחשבה לכתוב לנו את זה כאן
אנונימי
שואל השאלה:
לא חשבתי שהיא רגישה לרגע תמיד היא הייתה קשוחה וחזקה
לא חשבתי שהיא רגישה לרגע תמיד היא הייתה קשוחה וחזקה
אנונימי
אוקיי, תנשום, תתפלל, תתמוך ותיתמך בהורים ובסובבים בבית, תעשה את ההכי טוב שאתה יכול כרגע למצב ונראה לי שלראות פה תגובות מרושעות לא יעזור לך הרבה אז לך, תנסה להירגע, זה כמובן לא אשמתך, זה משהו שהיא עברה כבר קודם
תנשום
זה לא אשמתך
תצא מסטיפס ותדבר עם המשפחה מתפללת בשבילך שהיא תינצל מהמצב הזה
זה לא אשמתך
תצא מסטיפס ותדבר עם המשפחה מתפללת בשבילך שהיא תינצל מהמצב הזה
שואל השאלה:
אנונימי אנחנו מהבוקר היינו בבית חולים רק עכשיו הגעתי הביתה והתחלתי לחשוב מה יהיה עכשיו למי אני יכול לכתוב אבל שלא ידע שזה אני למי אני יכול לפרוק ויוכל להגיד לי מה יקרה אז כן סטיפס זה המקום וזה עצוב אני צריך להסביר את זה במקום לקבל תשובות
אנונימי אנחנו מהבוקר היינו בבית חולים רק עכשיו הגעתי הביתה והתחלתי לחשוב מה יהיה עכשיו למי אני יכול לכתוב אבל שלא ידע שזה אני למי אני יכול לפרוק ויוכל להגיד לי מה יקרה אז כן סטיפס זה המקום וזה עצוב אני צריך להסביר את זה במקום לקבל תשובות
אנונימי
מתפלל בשבילך שהיא תהיה בסדר
עזוב את סטיפס עכשיו, לדעתי זה לא יעשה לך טוב. תדבר עם מישהו קרוב
אני מבין ומצטער עכשיו שאתה מסביר שזה לא קרה הרגע אני מבין אני מקווה שהכל יהיה בסדר והיא תינצל אמן
אנונימי
אם אתה רוצה תכתוב את השם שלה ושל אמא שלה ואני אתפלל עליה
שואל השאלה:
עבר עלינו יום ארוך וקשה וכל היום רק ניסו להציל אותה ונלחמו על חייה
אמא שלי כרגע התקשה לבית דיברו איתם והודיעו להם על מצבה היא בסדר והמצב יציב אבל שום דבר עדיין לא נגמר היא חייה אבל יש לה תקופה לא קצרה בבית חולים
עבר עלינו יום ארוך וקשה וכל היום רק ניסו להציל אותה ונלחמו על חייה
אמא שלי כרגע התקשה לבית דיברו איתם והודיעו להם על מצבה היא בסדר והמצב יציב אבל שום דבר עדיין לא נגמר היא חייה אבל יש לה תקופה לא קצרה בבית חולים
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני מתחיל להירגע לדעת שהיא בסדר
עכשיו אני מתחיל להירגע לדעת שהיא בסדר
אנונימי
דבר ראשון שתגיד לה שהיא חוזרת או בבית חולים שזה היה בלהט הרגע לא התכוונת להגיד לה את זה תתמוך בה ותיהיה אח טוב ולא בן זונה כי חוץ מאחים עוד כמה שנים לא ישאר לך כלום.
וואי ממש משמח לשמוע שהיא בסדר, בעזרת ה' היא תהיה בריאה. אל תרגיש אשם, אמרת את זה בלי כוונה ואם היית יודע שהיא הייתה עושה את זה לא היית עושה את זה. תלמד לפעם הבאה.
אוקיי, קודם כל להירגע ואני יודעת שזה טראומתי בטירוף אני ממש משתתפת בצערך ובאמת באמת מקווה שזה ספאם.
זה לא אשמתך, אל תיקח הכל על עצמך. רצול להתאבש מגיע ממקומות מלפני זה , לא רק מהריב שלכם. בכללי לא צריך להגיע לרמות כאלה של ריבים אבל אתה תא הולך לכלא . אני לא יודעת בן כמה אתה וזה לא הכי משנה אבל שתדע שאתה לא הולך לכלא. התאבדות זה מתבסס על דברים אחרים מלבד הריב. תהיה חזק! לתמוך בהורים! מקווה לטוב!!!
זה לא אשמתך, אל תיקח הכל על עצמך. רצול להתאבש מגיע ממקומות מלפני זה , לא רק מהריב שלכם. בכללי לא צריך להגיע לרמות כאלה של ריבים אבל אתה תא הולך לכלא . אני לא יודעת בן כמה אתה וזה לא הכי משנה אבל שתדע שאתה לא הולך לכלא. התאבדות זה מתבסס על דברים אחרים מלבד הריב. תהיה חזק! לתמוך בהורים! מקווה לטוב!!!
אני שמחה שהיא בסדר!
העיקר שהיא בסדר!
תהיה חזק:)
תהיה חזק:)
רפואה שלמה:)
יופי אני שמחה לשמוע ומקווה שתתאושש מהר! רפואה שלימה!
באותו הנושא: