6 תשובות
קורה לי המון פעמים
את לא צריכה לדאוג
את לא צריכה לדאוג
כנראה קמת משינה או שמישהו מבני המשפחה הזיז אתזה
קרה לי המון
קרה לי המון
לפעמים קורה שמתוך שינה נוגעים בו לא חייב שתזכרי דבר כזה
או שהאחים הוזיזו, או שקמת מתוך שינה, קורה
טלפון מרחף. נו בחייאת מלא דברים אנחנו לא זוכרים. אשכרה המוח שלנו חצי כבוי ואת מצפה לזכור. לא צריך לעשות מכל דבר עניין
קורה לי מלא פעמים,קמת מתוך שינה כזה אין את לא צריכה לדאוג.(:
באותו הנושא: