התחברות
הרשמה
אני בדיאטה ואין כלום בבית חוץ מקלחי תירס, זה בסדר לאכול 2 קלחי תירס בדיאטה?
אני אוכל גם סלט..
28 באפריל 2020, 17:07
תירס
תשובה אחת
וואלה זה מעולה, כן :)
N
Non Perfect
באותו הנושא:
אני בדיאטה ואין לי ירקות בבית, אבל בא לי לאכול
מה לאכול אני בדיאטה אבל ממש רעבה ואין כמעט כלום כי ההורים שלי הכשירו את הבית
אני בדיאטה ואני מזה מכורה לשוקולד.. ואני רוצה לאכול משהו מתוק אבל אין לי כלום בבית ואני בדיאטה מה אפשר לאכול?
זה נראה לכם הגיוני שכבר חמש ימים לא אכלתי כלום כי אין כלום בבית?
אני ממש רעבה ואין כלום בבית לאכול (באמת שכלום..) מה אני יכולה לעשות?
אין *כלום* לאכול בבית ואני בדיאטה מה אני יכולה להכין?
מה אתם מעדים:לא לקלח את השיער שנה או לא לקלח את הגוף שנה?
אני בדיאטה ואין לי דברים בריאים בבית..זה בסדר לאכול סלט עם אורז/חביתה?
אני בדיאטה, די הדוקה, לאכול קלח תירס עכשיו או שלא כדאי?
אני ממש רעבה ואני בדיאטה ואין לי כלום מה לאכול,להזמין?
לשטוף חצי בית, לקלח את התינוקת, לשטוף כלים, ולקפל כביסה- זה נקרא לעזור הרבה לדעתכם?