5 תשובות
לא הפסדת כלום תאמיני לי
אנונימית
לשמוע שירים ובטוחה שהיה פעם הבאה לא צריך להיות מבואסת בגלל זה ;)
תדליקי שירים בבית תיהי יותר שמחה
לי בדיוק עבר המכונית כשנכנסתי להתקלח והיא הייתה איזה רבע שעה ( לא הספקתי לראות אותה).
ןחח אל תתבאסי היא עוברת בדיוק חצי דקה