21 תשובות
שמעתי עוד פעם השטות הזאת כמו כול כמה שנים הסיפור הכי גדול זה ב2012 ונחשו מה לא קרה כלום אני לא מאמין!
שואל השאלה:
דווקא הפעם זו לא שטות
דווקא הפעם זו לא שטות
אנונימי
זה לא נכון,אלוהים יעזור.
אני הולך לישון תעיר אותי אם זה פוגע
שואל השאלה:
לא קראתם בכלל את השאלה. סתם מגיבים ישר בלי לקרוא
לא קראתם בכלל את השאלה. סתם מגיבים ישר בלי לקרוא
אנונימי
כן בטח
שואל השאלה:
קצת הבנת הנקרא, קצת.
קצת הבנת הנקרא, קצת.
אנונימי
אחי בוא נדבר על זה בפרטי רוצה?
לא^
שואל השאלה:
על מה לדון על זה בפרטי ?
על מה לדון על זה בפרטי ?
אנונימי
זה מעניין
שואל השאלה:
סבבה אז תכתוב פה
סבבה אז תכתוב פה
אנונימי
אחי אני כל החודשיים האלה חושש שיום הדין הגיע וזה פאקינג היום
אני בוכהה אתה באמת חושב שאסטרויד יפגע בנו?
שואל השאלה:
אני כתבתי שהאסטרואיד יפספס את כדור הארץ....
אני כתבתי שהאסטרואיד יפספס את כדור הארץ....
אנונימי
היי,זה קורע היום בשעה 12:56 ...האסטרואיד לפי מה שפירסמו אתמול לא יהיה לו כלל סכנה אבל זה בידי הטבע לא בידנו מה אגיד , בעזרת ה' יהיה בסדר
יש פעמים אפילו שאומרים שיש סיכוי קטן ולא פוגע ופה אמרו שבכלל אין סיכוי,אני גם מפחדת ומקווה שיהיה טוב❤
יש פעמים אפילו שאומרים שיש סיכוי קטן ולא פוגע ופה אמרו שבכלל אין סיכוי,אני גם מפחדת ומקווה שיהיה טוב❤
בשתיים עשרה חמישים ושש בבוקר או בלילה?^
שואל השאלה:
תגידו מה אתם רציניים ???
כתבתי בדיסקריפשן שהוא *יחלוף* ב12:56 (זה צהריים). אתם קראתם מה שכתבתי בדיסקריפשן?
תגידו מה אתם רציניים ???
כתבתי בדיסקריפשן שהוא *יחלוף* ב12:56 (זה צהריים). אתם קראתם מה שכתבתי בדיסקריפשן?
אנונימי
שואל השאלה:
ו6 מיליון קילומטר זה כלום, במונחים אסטרונומים זה ממש צמוד. השמש שנמצאת 150 מיליון קילומטר מכדור הארץ (בירך) נחשבת כמו "שכנה" שלנו
אבל אין סיבה לדאגה, האסטרואיד לא יפגע בכדור הארץ. זו כבר פעם רביעית שאני כותב את זה וזה כנראה לא הופנם
ו6 מיליון קילומטר זה כלום, במונחים אסטרונומים זה ממש צמוד. השמש שנמצאת 150 מיליון קילומטר מכדור הארץ (בירך) נחשבת כמו "שכנה" שלנו
אבל אין סיבה לדאגה, האסטרואיד לא יפגע בכדור הארץ. זו כבר פעם רביעית שאני כותב את זה וזה כנראה לא הופנם
אנונימי
אוי שטויות אם אלוהים רוצה הוא יעשה שהאסטרואיד לא יהיה קיים ואולי היא כבר עשה את זה
כן אבל זה לא בידיים של אף אחד מאיתנו ואתה לא יכול לדעת בוודאות שהוא לא יפגע,היה פעמים גרועות יותר שאמרו שיש סיכויים בתחילת שנה אבל בסוף זה לא קרה ופה אין בכלל סיכוי אבל זה צמיד מפחיד ומלחיץ כי זה לא משהו שאפשר לשלוט עליו ואתה אוטומטית חושב,אם ו..
באותו הנושא: