4 תשובות
פשוט תחסמי אותו ותדווחי עליו
אבל ביקשתי יפה
חחח אל תעשי כלום, איזה אפס פוגע דרך מסך.
ההתייחסות שלך לסיטואציה זאת מתנה בשבילו והמתנה הכי גדולה שהוא ראוי לקבל זה כאפה
ההתייחסות שלך לסיטואציה זאת מתנה בשבילו והמתנה הכי גדולה שהוא ראוי לקבל זה כאפה
1. תחסמ ותדווחי
2. אני לא יודעת אבל עד כמה זה רלוונטי כי עברתם לאינסטגרם
2. אני לא יודעת אבל עד כמה זה רלוונטי כי עברתם לאינסטגרם
באותו הנושא: