10 תשובות
תאמת שאין לי מושג, אבל אל תדאגי, הכל בסדר.
אני חושבת שפשוט עם הזמן תביני מה את רוצה להיות באמת, יכול להיות גם שזו סתם מחשבה, זה לגיטימי.
אבל גם אם לא, זה בסדר, אני מאמינה שבשלב מסויים תביני לבד מה את רוצה להיות(:
תחכי. את לא תהפכי לבן רק כי בא לך. זה לא עובד ככה
_./
בנוסף, אין לך מה לדאוג, כי את זאתי שתחליטי אם לשנות את עצמך, זה לא יקרה מעצמו. אז זה בסדר, אין מה לדאוג.
שואל השאלה:
אני כלכך בהלם עכשיו
אני פשוט מסתכלת על עצמי אחרת במראה כאילו אני טרנס וזה עושה לי רע כי אני רוצה להיות בן
אנונימית
שואל השאלה:
זה יכול להיות הורמונים? כי אני מפחדת
אנונימית
שואל השאלה:
פליז תענו
אנונימית
יכול להיות שזה ההורמונים ויכול להיות שלא
היי, דבר ראשון הכל בסדר, לא צריך לפחד. יכול להיות שבגיל הזה שהרומונים משתוללים אנשים מתחילים לחשוב על המגדר שלהם ומה הם רוצים או לא רוצים להיות, וזה בסדר. אני מציע לקחת את הזמן שלך, לא להלחץ, ולבדוק אם את מרגישה דיספוריה מגדרית לגוף שלך. דיספוריה מגדרית זה הרגשה של אי נוחות בגוף בעצם העובדה שנולדת במין אחד ולא המין השני. יש כמה דרכים לבדוק אם יש דיספוריה, ואת לא צריכה לעשות את כולם עכשיו, אלא אם את רוצה. את יכולה לקחת את הזמן שלך לפני, לראות אם את ממשיכה להרגיש איך שאת מרגישה עכשיו.
1. תבקשי מחברים קרובים ומשפחה לפנות אלייך בלשון זכר. (אני זוכר שכשאני עשיתי את בפעם הראשונה זה היה מאוד מלחיץ, ולכן פשוט התחלתי לדבר בלשון זכר עד שהם קלטו, ושאלו אותי אם אני מעדיף לשון זכר, ואמרתי שכן.) איך זה גורם לך להרגיש שפונים אלייך בלשון זכר? האם זה הרגשה של נכונות? של מוזרות? גם אם זה כן, זה לא אומר שזה לא נכון, תני לזה זמן, תראי איך זה גורם לך להרגיש.
2. תסתכלי על עצמך. איך את מרגישה לגבי הגוף שלך? את אוהבת אותו? את לא אוהבת אותו? למה? האם את אוהבת את החזה ואיך הוא גורם לך להרגיש? מה עם הידיים? האם הן קטנות מידי? או הפרצוף? היית רוצה שיער פנים? תשאלי את עצמך שאלות כאלו, ותני לעצמך זמן לחשוב על התשובה. אל תמהרי, הדברים האלה לקוחים זמן מסיבה מסויימת.
3. תחשבי איך היית מרגישה אם היית מתעוררת מחר כבן. היית שמחה? היית מרגישה מוזר או היית מבוהלת ורוצה לחזור אחורה? (אישית כשאני מרגיש אולי שאני לא טרנס, אני חושב על זה ואומר לעצמי, כן רוב הסיכויים שהייתי רוצה להתעורר מחר כבן)
4. תחשבי על העבר. האם תמיד היו סימנים של דיספוריה? האם כשגדלת אהבת שמלות ואיפור ודברים נשיים? או שלא אהבת? רצית להיות חברה של בנים או בנות? מה היה חשוב לך?
5 תתלבשי שונה, אם את רוצה. ותראי איך את מרגישה בבגדים שהם יותר גבריים.

הכל מגיע בסופו של דבר להרגשה שלך. איך את מרגישה בגוף שלך. רק את יכולה לדעת. עוד פעם, קחי את הזמן! אל תרוצי לשום מקום, להיות טרנסג'נדר זה משהו גדול וזה ישנה הרבה דברים בחיים שלך. אני אשמח לדבר עוד אם את רוצה. (אני אישית טרנס מבת לבן) אבל את יכולה לדבר עם כל אחד שאת רוצה על ההרגשות שלך. זה חשוב לדבר ולהוציא את המחשבות שלך, כדי להבין את עצמך יותר טוב. בהצלחה.
היי שוב :) לצערי יש לי 3 פרחים רק אז אני לא יכול לדבר איתך בפרטי, אשתדל לקבל עוד 2 בהקדם ולדבר איתך
שואל השאלה:
אוקיי נתתי לך אחד
אנונימית
באותו הנושא: