4 תשובות
תהיי את.
מתחברים למישהו
קונים באיביי
תתחילי עם אנשים ואם הם בעניין אז כנראה או שתהיו חברים הכי טובים או שתהיו זוג תלוי בבן אדם אי אפשר לדעת ותדברו כמה שיותר ולבד תהיו חברים טובים הבעיה היא אם לאותו בחור שהכרת יש כבר חבר הכי טוב ואת תהיי רק משנה זה ממש מסוכן ותמנעי מזה כי את כמו יד שלישית שאם הוא ייכנס ללוצאפ אז הוא קודם ייכנס לשיחה עם החבר הכי טוב ואז אלייך שזה לדעתי ממש באסה אבל זהו בסך הכל תהיי את ותכירי אנשים וזה יבוא ואל תפחדי להתחיל עם אנשים בסופו של דבר כולנו אנשים ויש לנו את אותם מחשבות וכל אחד רוצה חבר/ה הכי טוב