5 תשובות
לא יודעת אם כדאי לך אבל אם את עושה את זה בסוף. תציבי לעצמך גבולות ותדעי מתי להיות איתו ומתי לא.
כדי מאוד כיף חבבייתי אני מבלא שעה וחצי או לפעמים פחות מומלץ!
לאא
שואל השאלה:
כיאלו בגלל שטיקטוק בטלפון זה הרבה יותר כיף ממאייפד אני מניחה ולכן חוששת גם חחח
כיאלו בגלל שטיקטוק בטלפון זה הרבה יותר כיף ממאייפד אני מניחה ולכן חוששת גם חחח
אנונימית
כן תורידיי