4 תשובות
לא
לא
לא
לא. אבל אני תמיד שמה מדבקה למקרה שאני בטעות אפתח. ותמיד יש לי תירוץ שאני לא יכולה לפתוח מצלמה כי יש לי מדבקות עליה..
באותו הנושא: