14 תשובות
17, מ-15
15 ו14
18, מ-19.
15 וחצי
14
14
אני 16 ולא הייתי יוצאת עם מישהו בגילי אפילו...כן זה נשמע דפוק אבל אני צריכה מישהו יותר גדול אני מרגישה שהילדים בגילי תינוקות ומתנהגים כמו תינוקות.
16, מ־15 הייתי יוצא.
16 ו-16
שואל השאלה:
hii its me
הוצאת לי את המילים מהפה
hii its me
הוצאת לי את המילים מהפה
אנונימית
שואל השאלה:
^ברור אבל רוב הבנים שאני מכירה בגיל שלי מתהגים כמו תינוקות
^ברור אבל רוב הבנים שאני מכירה בגיל שלי מתהגים כמו תינוקות
אנונימית
מסכימה איתכן
19, ולא הייתי מסוגלת או רוצה לצאת עם מישהו שיותר קטן ממני
אנונימית
בן 16, לא הייתי יוצא עם מישהי שהיא פחות מגיל 14 וחצי לפחות
16 הכי קטן 15
אני בת 15
יכולה להיות עם מינימום 16 אבל הוא יצטרך להיות בוגר בצורה יוצאת דופן לגילו
הייתי כבר עם בן 17 וזה הרגיש כאילו הוא בן 30 אז בסופו של דבר זה ממש תלוי בו ובגבריות שלו
יכולה להיות עם מינימום 16 אבל הוא יצטרך להיות בוגר בצורה יוצאת דופן לגילו
הייתי כבר עם בן 17 וזה הרגיש כאילו הוא בן 30 אז בסופו של דבר זה ממש תלוי בו ובגבריות שלו
באותו הנושא: