10 תשובות
זה ממש יפה אני רוצה לעשות
כל כך צודקת, וזה ממש מסוכן! זה יכול לפגוע בעצם המוח או משהו כזה
שואל השאלה:
כרום המוח חחח^
אנונימית
לא חושבת שכולם.
כל אחד והטעם שלו, אבל כן לדעתי זה יפה
עשיתי לפני יותר משנה והורדתי את העגיל לפני 4 חודשים ואני עדיין לא מסוגלת לישון על הצד הזה והדלקת שהייתה לי לא הייתה נוראית בכלל
דרך אגב בכלל לא ממליצה לכל מי שרוצה לעשות כי התהליך החלמה והכאבים לא שווים את זה בכלל
הליקס בין העגילים הכי פשוטים דווקא
עשיתי עם אקדח ולא כאב לי בכלל
חיטאתי פעם פעמיים שלוש גג היו קצת כאבים שבוע ונגמר
לדעתי האישית זה יפה, יש לי, ההחלמה לא כזאת קשה, לדעתי זה פשוט תלוי באיזה עגיל אתה שם בהתחלה, ואם אתה מטפל בו כמו שצריך, מן הסתם ובכל עגיל שאם העגיל הרפואי לא יהיה איכותי ואם לא תטפלו בו אז ההחלמה תהיה קשה ולא שווה את זה, חוץ מזה יש אנשין שמפתחים זיהומים בקלות, זה אנשים שמלכתחילה צריכים לשקול את ההחלטה, אני גם כזאת ופשוט טיפלתי בזה ממש בהקפדה תוך חודש כבר סובבתי איתו ישנתי על הצד שלו והכל טוב היום אני לא מרגישה שיש לי אותו בכלל ועבר קצת יותר מחצי שנה
היה לי, ומניסיון זה לא מומלץ! חברות שלי עשו ולא הקשיבו לי ולכולן יש אינפקציה..
אליקס זה מהמם אם את רוצה שזה יחלים מהר את צריכה לחטא את זה הרבה ולסובב אותו הרבה