5 תשובות
כנראה ידחו את הגיוסים אל תדאגי
לא פשוט תתגייסי עם הקרביים התפקיד שלך ישאר אותו תפקיד אל תדאגי
מי אמר שבאןגוסט מתגייסים הקרביים?
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שבאוגוסט מתגייסים הקרביים לא? כי הרבה חברות שלי מתגייסות לקרבי והן מתגייסות באוגוסט ואני מתגייסת לכללי יעני גובניקית ולי שלחו תאריך ליולי.
אני חושבת שבאוגוסט מתגייסים הקרביים לא? כי הרבה חברות שלי מתגייסות לקרבי והן מתגייסות באוגוסט ואני מתגייסת לכללי יעני גובניקית ולי שלחו תאריך ליולי.
אנונימית
זה שאת מתגייסת לכללי זה לא בהכרח גוב. התאריכים ידחו לכולם בגלל הבגרויות. בכל מקרה, לא שמעתי שרק הקרביים באוגוסט, יכול להיות שאני טועה.
אנונימית
באותו הנושא: