6 תשובות
אני תמיד הורדתי ושמתי בתוך הכומתה יחד עם החוגר כדי שבבוקר אקח הכל ישר בלי שיתפזר לי ,בחורף לא היה הכי כיף כי המתכת הזו מקפיאה אבל לא רציתי להשאיר אותה עליי
שואל השאלה:
הכומתה לא נשארת על החולצה של המדים תמיד? ואיפה שמת את החוגר ביום יום?
הכומתה לא נשארת על החולצה של המדים תמיד? ואיפה שמת את החוגר ביום יום?
אנונימית
היה לי כיסא בשביל המדים את הכומתה הייתי מורידה כדי שלא תיפול לי פתאום בבוקר ולא אשים לב ככה אף פעם לא נאבדה לי גם
והחוגר ביום יום היה בתיק שלי לפעמים הייתי משאירה אותו בתיק או שמה במדף כי אם אני מחליפה תיק שלא אשכח אותו בתיק אחר
כל אחת איך שנוח לה לי אישית לא נאבד ככה כלום
ועל הדיסקית היה לי כיסוי של היחידה שלי אז לא נעים להתקלח איתו גם ובכללי אחרי כל היום בבסיס לחזור ואחרי מקלחת לשים שוב ,פחות היה מתאים לי
והחוגר ביום יום היה בתיק שלי לפעמים הייתי משאירה אותו בתיק או שמה במדף כי אם אני מחליפה תיק שלא אשכח אותו בתיק אחר
כל אחת איך שנוח לה לי אישית לא נאבד ככה כלום
ועל הדיסקית היה לי כיסוי של היחידה שלי אז לא נעים להתקלח איתו גם ובכללי אחרי כל היום בבסיס לחזור ואחרי מקלחת לשים שוב ,פחות היה מתאים לי
שואל השאלה:
באיזה תפקיד היית?
באיזה תפקיד היית?
אנונימית
הכומתה על המדים עם סיכת ביטחון(תמיד עם סיכת ביטחון אחרת יש סכנת נפילה, על א פחות נופל אבל על ב נתנו לי מדים גדולים ונפל לי כל שנייה וכמעט נאבד פעמיים, לכן אני תמיד שמה סיכת ביטחון)
החוגר או בכיס של החולצה של המדים או על השולחן.
את הדברים של הצבא אני תמיד מורידה ושמה כשאני מגיעה הביתה על השולחן בצד מקובץ כזה ביחד והמדים על הכיסא וככה לא שוכחת כלום.
לפעמים אני גם שמה בתיק שאני לוקחת לצבא(תיק קטן כזה יותר קטן משל בית ספר בשביל אוכל, מגבונים ועוד דברים כזה שבא לי שיהיו לי) בתא הקטן פשוט את כל הדברים- דיסקית,חוגר וכו.
החוגר או בכיס של החולצה של המדים או על השולחן.
את הדברים של הצבא אני תמיד מורידה ושמה כשאני מגיעה הביתה על השולחן בצד מקובץ כזה ביחד והמדים על הכיסא וככה לא שוכחת כלום.
לפעמים אני גם שמה בתיק שאני לוקחת לצבא(תיק קטן כזה יותר קטן משל בית ספר בשביל אוכל, מגבונים ועוד דברים כזה שבא לי שיהיו לי) בתא הקטן פשוט את כל הדברים- דיסקית,חוגר וכו.
אנונימית
^^^
הייתי בתפקיד לבורנטית ,חיל הרפואה
הייתי בתפקיד לבורנטית ,חיל הרפואה
באותו הנושא: