10 תשובות
אוכל לא טעים
אמהות דאגניות
יבשים
אבל אלה רק סטיגמות, יש ויש
~v~
אוכל לא טעים
אנשים קרים
מתנשאים
לא מסוגלים לאכול אוכל חריף
אוכל בלי תבלינים
אוכל חסר טעם.
סאחים.
מתנשאים.
אנשים קרים.
אנונימית
האוכל לא טעים
לבנים כמו השלג
*הכל שקר
לא שומעים מזרחי, לבנים
אוכל ללא תבלינים
לא אוהבים חריף
אנשים קרירים
אין עוד מלבדו
נלמד לדעת שזה מה שאת חושבת עלינו, מאיפה את יודעת שרובנו כאלה?
אנונימית
אין עוד מלבדו
בואי אני אגלה לך סוד, אני אשכנזיה!
ואני הבן אדם הכי חם שתפגשי בכל חייך.
אני לא מתנשאת על אף אחד אני חושבת שכולם שווים.
אני יכולה לספר לך שלאמא שלי יש חנות תבלינים בבית והאוכל שלה אש
אני הבן אדם הכי רגיש בעולם וההפך הגמור מקשוחה.
אני די שזופה
ואני ממש אבל ממש לא צפונבונית.
אז אין עוד מלבדו אם את ככ מאמינה בה' ואומרת דברים כאלה על אנשים, אני בתור מישהי שמאמינה הייתי מתביישת.
חייבת לאשר מי שאמר מתנשאים
אנונימית