10 תשובות
לגידולים יש סיכוי יותר להדבק אבל לא יודעת להגיד תאמת ,כי יא חוזרים לפני החטיבה
כי יותר קשה להם להסתדר לבד בלי מסגרת
כי לגדולים יותר קל ללמוד מהבית והקטנים יותר על קוצים מהם
גם אני אשמח לדעת. הסבירו לי אבל שכחתי חח (:
אמרו שזה בגלל של קטנים ההורים שלהם הולכים לעבודה ולא יכולים להישאר איתם או משהו כזה..
הם חוזרים לבית ספר כי אין מי שישמור עליהם בבית, כיביכול כי הם צריכים ביביסיטר. ילדים מתחת לגיל 9(כיתה ד) לא יכולים להישאר לבד בבית ולכן הם לומדים(כיתות א עד ג לומדים ממחר).
כדי לאפשר להורים לחזור ללימודים ויש להם כביכול פחות סיכוי להדבק אבל זה קצת בולשיט
כי על ילדים קטנים צריך לשמור ואז אם הילדים ילכו לבית הספר ההורים יכולים ללכת לעבודה.
בשביל שההורים יוכלו לחזור לעבודה.
ילדים בגילאים כאלה לרוב זקוקים להשגחה ולא תמיד יש , ובשביל שהמשק לא יתמוטט לגמרי וההורים יוכלו לעבוד- בית הספר הוא מסגרת טובה עבור הקטנים
ילדים בגילאים כאלה לרוב זקוקים להשגחה ולא תמיד יש , ובשביל שהמשק לא יתמוטט לגמרי וההורים יוכלו לעבוד- בית הספר הוא מסגרת טובה עבור הקטנים
הקטנים לא יכולים להישאר לבד בבית בלי השגחה אז ההורים לא יכולים לעבוד אז מחזירים אותם בשביל שההורים יעבדו והמשק יתאושש.
למרות שזה לא כל כך אפקטיבי לדעתי אם לא מחזירים את הגנים כי לרוב הילדים בכל הזה או שיש אחים קטנים או גדולים. אם יש להם גדולים הם שומרים עליהם וההורים עובדים אם יש להם קטנים ההורים שלהם ישארו כי אין להם מסגרות
למרות שזה לא כל כך אפקטיבי לדעתי אם לא מחזירים את הגנים כי לרוב הילדים בכל הזה או שיש אחים קטנים או גדולים. אם יש להם גדולים הם שומרים עליהם וההורים עובדים אם יש להם קטנים ההורים שלהם ישארו כי אין להם מסגרות
באותו הנושא: