5 תשובות
בשביל לראות את התשובות..
אבל אם יש לי דעה אני אכתוב
בדרכ לענות
אממ אני חושבת ששניהם
גם וגם חח תלוי מה השאלה
אם אני יוכולה ויש לי תשובה לשאלה אז אני יענה
ולפעמיים סתם כדי לראות את שאר התשובות