7 תשובות
אפשר הסבר על ההפרעה?
רק אם זה נמצא תחת שליטה.
אני לא רוצה לצאת רעה, אבל אם הוא לא בטיפול אני אסרב.
אני מכירה מישהי עם הפרעה דו קוטבית, ואני יודעת שזה עלול להתפרץ בדרכים מסוכנות. אין סיכוי לקשר רגיל אם הוא לא לוקח כדורים
יש לי ocd הייתן פוסלות אותי? ואני בטיפול
סוג 2 הוא לא טוב יותר, לפי מה שאני מבינה דווקא בסוג הזה יותר מתבטא הדיכאון וגם יש יותר נטייה לבעיות כרוניות
וocd זה לא משתווה להפרעה דו קוטבית, ולא הייתי פוסלת, כי גם לי יש :(
שואל השאלה:
מה עם הפרעה דו קוטבית סוג 2?
אנונימי