17 תשובות
כלום, המוח מפסיק לעבוד אז התודעה מתה
אין יותר אנחנו
רק גופה חסרת מאפייני חיים
אין יותר אנחנו
רק גופה חסרת מאפייני חיים
אני מאמינה בגלגול נשמות
אנונימית
גן עדן
נראה לי כלום כמו שלא היה כלום לפני שנולדנו
יש בית דין של מעלה ששם נקבע לעל אחד איפה הוא אמור להיות. לא כל אחד הולך לאותו מקום.
אני מאמינה שיש גן עדן וגיהנום. כל אחד הולך לאן שמגיע לו ובזה זה נגמר
תאמת אני מאמין שיש רק גיהינום
אנונימי
אני אישית מאמין באלוהים וגם ביהדות יש גלגול נשמות ומוזכרים הרבה דברים טובים לגבי המוות ותכלס חשוב מה לעשות בחיים לא מה יהיה במוות
כנראה שכלום. מתים. נרקבים. החומרים שהיינו מורכבים מהם חוזרים לקוסמוס. אבל תכלס מי שמאמין אחרת זה גם נחמד. כל גרסה מעניינת בפני עצמה חחח
אני חושבת שכלום ושחיים אחרי המוות הם אולי סוג של המצאה של אנשים כי קשה לדמיין עולם שבו אתה לא חווה ולא מרגיש כלום... שאתה לא חלק ממנו
ישנת פעם? אותו דבר רק בארוך
לדעתי מה שהבן אדם חושב שיקרה יקרה. אני מאמינה שמה שנשאר מהמוח של הבן אדם יוצר "עולם" שהנשמה של האדם נמצאת בו. אם אתה מאמין בגן עדן כנראה תלך לגן עדן ואם אתה מאמין שתפגוש את כל מי אתה מכיר שמת תפגוש אותם
אנונימית
מוות
העולם כולו מפסיק להתקיים.
למה שואלים את זה ככ הרבה
^^^האם אני מזהה פה את תוצאה 2?
לגבי השאלה אין לי שמץ וקצת מטריד אותי לחשוב על זה
לגבי השאלה אין לי שמץ וקצת מטריד אותי לחשוב על זה
מסכים עם מה שאמרת, אני לא חושב שיש "חיים אחרי המוות"
באותו הנושא: