7 תשובות
לא אוהבת אותן. יש להן שירים סבירים אבל ההשפלה של ג'ני היה ממש מגעיל מצידן
בהתחלה לפני שראיתי את ההופעה שהן עשו, ואת הדיביוט אז לא הבנתי על מה ההייט כי חשבתי שזה פשוט בנות אירופאיות שעשו דיביוט תחת חברה קוריאנית
אבל לא, הבנתי למה
השיר שלהן נשמע כאילו הוא לא גמור, הוא נשמע לי פשוט כמו כלום וטיפה מילים בקוריאנית וטיפה אנגלית
הווקל שלהן לא משהו במילים הנחמדות...
בראיון שבו הן הציגו את עצמן הן ליטרלי לא אמרו כלום מעניין, הן מנסות את כל הקיצי מיצי והאגיו של התרבות הפופ הקוריאנית להכניס בצורה ממש שטוחה ומשעממת בטירוף, הן פשוט מהוות פרודיה ללהקת קייפופ שיטחית במיוחד!
למשל, כחלק מהאישיות שלהן הן תיארו "אמ אני נמוכה" או "אני המקנא / מקנה "....
גיל וגובה זו לא אישיות, מצטערת. מאזיני קייפופ לפעמים מדברים עד כמה שהאיידול שלהם נמוך ושזה חמוד, אבל זה פשוט על הפנים
שלא נדבר על הריקודים.. אין להן סינכרון, חלק מהממבריות עושות פריצות של יותר מידי אנרגיה או שסתם עצלניות וממש חתיכת עץ זזה. אין להן אנרגיה על הבמה, הן לא נראות נהנות בכלל
אמנם אני לא דוברת השפה הקוריאנית, אבל אנשים שלומדים ויודעים אומרים שהן שרות מילים לא נכון? בכל אופן
יש להן עבר של קוריאבוז שפשוט האוזן שלי מדממת מרוב זוועה (יש סירטונים ביוטיוב..)
וגם הן לא עברו טריינינג מקצועי, ואולי אם זה היה בקוריאה או לפחות תחת חברת קייפופ קוריאנית, אולי היה יוצא משהו.
זה מבייש אותי, הן ב'קייפופ' כי זה טרנדי
-
ניסיתי לתת להן צאנס, טיםה התעמקתי אבל באמת שלא יוצא
אחת מהן גם ככל הנראה חברה של אולי לונדון......
לא אוהבת אותם לא שאנתי את השירים שלהם אבל גם לא אהבתי באמת מה שהם עשו עם גני היה ממש מזלזל ולא מכבד
אני לא חושבת שמגיע להם את כל השנאה הזאת, לאף אחד לא מגיע כזאת שנאה. אבל אני ממש לא חושבת שמגיע להן להיות להקת קייפופ. הן היו יכולות להיות פשוט להקה רגילה, אני לא מבינה למה הן היו חייבות לקרוא לזה קייפופ.
רובן לא אסייאתיות בכלל, והן לא יודעות אפילו קוריאנית. השיר שלהן ברובו אנגלית.
הן לא מוכשרות מספיק, ולא עברו את תוכנית הטריינינג כמו שאר האיידולים. הן פשוט דילגו על חלק כל כך חשוב בקייפופ, ורואים את זה. חסר להן ביצועים, sync וכישרון.
הן פשוט כולן קוריאבוז וקרינגיות, ואחת מהן אפילו חברה של אולי לונדון.
הן העתיקו כמעט הכל בשיר שלהן מלהקות אחרות, ואני די בטוחה שהן נכנסו לקטגוריית הקייפופ רק בשביל שיוכלו לפגוש איידולים אחרים.
בקיצור, לא אוהבת אותן ואני לא חושבת שמצפה להן עתיד מזהיר בתעשייה.
הן מגדירות את עצמן כלהקת קייפופ למרות שהן לא מקוריאה, ורק אחת מהן קוריאנית. הריקוד והקול לא מלהיב במיוחד. לא מצאתי משהו מעניין במילים. הקליפ שהן עשו ככ קרינג'י. אחת מהבנות שם שיפפה את עצמה עם ג'אנגקוק (bts), והיא גם יצאו על ג'ני על משהו שלא היה לי ממש ברור. הן לא עושות יותר מדי. הן חתומות באותה חברה עם אולי לונדון. זה נראה כאילו לא הייתה להן תקופת אימונים כטרייניז והן מיד עשו את הדביוט.
לא. פשוט לא.
אני חושבת שהן מקבלות מספיק הייט מאנשים תראו מה קרה לסולי מאפקס בגלל כל ההייט שהיא קיבלה..