5 תשובות
יש מצב??
אנונימית
שואל השאלה:
מה
אנונימית
בלי הסימנים שאלה זה בטעות חח
אנונימית
תחכי משהו כמו שלושה ימים
לגוף קשה לעכל גבינה ולכן בעיקר בלילה שהגוף צריך מנוחה את אכלת אז הגוף עובד כפול עכשיו../
אלה הכל תסמינים להריון אני חושב שכדאי לך להגיד להורים שלך שאת כנראה בהריון