4 תשובות
אני מבינה אותך כי אני באותו מצב פשוט ששלי זה בן חחח
תעשה מה שאני עושה כדי לשחרר ממישהו שהיה חלק מהחיים שלי.. פשוט להמשיך הלאה
כמו שאומרים אהבה מחפה על אהבה
אין באמת עצה איך להתגבר. זה משהו שקורה עם הזמן, באמת שזמן יש כוח עצום בשכחה. להפסיק לעקוב אחריה, לא לשמוע שירים שמזכירים אותה, לא לראות תמונות שלה, ולהיזכר ברע- בכל הסיבות שנפרדתם. תן לזמן לעשות את שלו. רצוע למצוא תחביבים, בישול ואימון בבית זה די פופולרי בימים אלו.

אם אתה חושב שזאת אהבה אמיתית וחד פעמית וזאת בחורה ברמה גבוהה שממש מתאימה לך, ואתה חושב שיש לכם עתיד, ואם תגיע לגיל 90 תתחרט שלא התחתנת איתה- אז תלחם עליה. אבל רק אם אתה חושב שהקשר הזה נכון ובריא וטוב.
לדעתי אם היא עדיין בחיים שלך ועדיין יש לך דבר לדבר איתה תנסה לתקשר איתה בצורה נכונה הפעם. אל תחזור על טעויות ותנסה לשפר ולקחת אחריות, במידה שקרה משהו בינכם בעבר.
במידה ואתה באמת לא מעוניין לאהוב אותה אז פשוט תגיע להבנה העמוקה הזו שזה פשוט לא זה. וזה בסדר. תנסה לדבר עם בנות ולראות
אם יש מישהי שאתה מחבב .

אבל רק תזכור שעל אהבה לא מוותרים בכזו קלות עד כמה שזה מסובך וקשה