6 תשובות
אני אישית הייתי שמח אם מישהי הייתה מעירה לי כשאני עובר את הגבול.
מציע לך לרמוז לו בעדינות שהוא מגזים קצת, והוא יבין.
מציע לך לרמוז לו בעדינות שהוא מגזים קצת, והוא יבין.
שואל השאלה:
אני באמת ממש לא יודעת מה לעשות כי כאילו שנינו היינו מעוניינים אחד בשני והיום הבנו את זה אבל עדיין אין כלום והוא ממש נסחף עם ההודעות אני לא יודעת מה לעשות
אני באמת ממש לא יודעת מה לעשות כי כאילו שנינו היינו מעוניינים אחד בשני והיום הבנו את זה אבל עדיין אין כלום והוא ממש נסחף עם ההודעות אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תכניסי אותו לפרופורציה שאף אחד לא יהיו במצב שהוא חיי בסרט לגבי המצב. תבהירי לו שזה מוגזם בעינייך ושהיית שמחה לקחת הכל בקצב יותר איטי
תזרמי איתו זה הכי כיף.תמיד בנות טוענות שהבנים אדישים אז?
שואל השאלה:
לא אבל זה ממש כאילו לא בקטע חמוד כבר כל מילה שניה קיטשית
לא אבל זה ממש כאילו לא בקטע חמוד כבר כל מילה שניה קיטשית
אנונימית
\/
דברי איתו על זה.
דברי איתו על זה.
באותו הנושא: