תשובה אחת
זה לא אנוכי, זה הגיוני ואנושי.
כל העיניין הזה של החבורות קצת מוזר, הייתי מציעה לשחרר מכל זה
בקשר אליה, את עשית את שלך וניסיתי להתקרב. ברגע שתתנהגי רגיל ולא תפחדי לאבד חברות ודברים כאלה, אוטומטית את תהיי המגנט. כשאת מתוסבכת או מקנאה זה קצת יכול להרחיק אנשים וחברים..
תהיי את תתנהגי רגיל ותרגילי את עצמך לחשוב שאת לא תלויה בשום קשר ולא חייבת לאף אחד כלום. אם עמית תרצה היא תחפש אותך מעצמה
כי כמו שאמרת כבר שלחת לה הודעות ואת לא צריכה לרדוף אחריה