3 תשובות
שזה מלחיץ ומשמח. אני נורא פוחדת לשלומם
שזה מטומטם
על סמך מה לסכן אותם ככה? הקורונה עוד לא נגמרה
אנונימית
שזה מלחיץ אבל אני מתגעגעת כברר