8 תשובות
תמכרי דברים ביד שנייה
אנונימית
תחפשי עבודה כלשהי יש יותר הקלות...
בעצם לא יודעת אולי תיהי שליחה או משהו
בגלל שזה עוד טירונות אז אני מניחה שאין לך גישה למשקית תש
תנסי לבקש אולי מחברות שיעזרו לך
אם את באזור שלי אני יכולה לעזור לך למרות שגם לי חסר
את לא צריכה להוציא יותר מידי.. את מקבלת כוכבים שבועיים לפני הגיוס וזה מספיק לרוב לא צריך להוסיף. חוץ מזה, אם יש לך חברה/דודה/קרובת משפחה שהשתחררה ולא צריכה חולצות את יכולה לבקש ממנה. אני לא קניתי חולצות לפני הגיוס כי אחיות שלי הביאו לי. בבקום מביאים גם שקית עם כמה חטיפים, ותיק רחצה עם תחתוניות, פדים וכמה טמפונים, תחליב רחצה בינוני ושמפו ומרכך קטנים ככה שזה יכול לעזור :)
שואל השאלה:
סופסופ מישהי באמת עוזרת לי


רגע מזה הכוכבים האלה?!

וכולם מקבלים את הדברים האלה בבקום??
אנונימית
מתי את מתגייסת? שבועיים לפני הגיוס את תקבלי הודעה לטלפון ותצטרכי למלא פרטים ואז תקבלי כוכבים שזה בעצם נקודות מימוש בחנויות כמו המשביר לצרכן, h&o ועוד (אני לא בטוחה איזה עוד חנויות אבל יהיה רשום) שאת יכולה לקנות איתן מה שאת צריכה חולצות פיגמות גרביים גלחץ וכו. זה לא יותר מידי אבל זה כן מספיק, בינתיים תקני כמה שאת צריכה לטירונות, נגיד בגלל שהייתי בטירונות בזמן ההסגר של הקורונה ואני עדיין בהסגר בבסיס בקורס הוסיפו לי עוד 100 כוכבים כדי להקל.
וכן כולם מקבלים את השקית הזאת
שואל השאלה:
ןואי תודה רבה!!!!
אנונימית