6 תשובות
גם אני לא בחרתי מגמה מדעית
אנונימית
אני גם לא, אני בערבית ומדעי החברה
אני
בחרתי תיאטרון ואומנות
בחרתי תיאטרון ואומנות
בחרתי תקשורת ואני מצטערת על כל שניה שבחרתי בזה
אני עשיתי פסיכולוגיה זה יותר מעניין מהמדעים לדעתי
אני נאלצתי לבחור מדעי כי אני בביהס כזה וזה טעות חיי
באותו הנושא: