תשובה אחת
אלו שני דברים שונים לחלוטין. קודם כל תסגרי על מה את בטוח רוצה ללמוד, תחקרי על כל תחום,מה הקורסים הנלמדים בו(לפעמים השם יכול להטעות ובפועל הקורסים לא יעניינו אותך), מה הפרקטיקה לאחר התואר כלומר העבודות שדורשות את אותו תחום לימודים.

אבל לדעתי שני הכיוונים לא פרקטים מספיק. אם מה שמעניין אותך זה עולם הכלכלה הייתי מציעה לך ללמוד ראיית חשבון, זה מסלול שמקנה לך עבודה בטוחה לאחר הלימודים עם שכר יפה. ובתור תואר שני בהחלט ניתן ללמוד מנהל עסקים כדי להתפתח עוד יותר בתחום.

בהצלחה !