4 תשובות
אני יודעת שזה מאוד כואב ויהיה לך קשה לקנח את האף
זה ממש לא "מאוד כואב"^
ואם את רוצה תתייעצי עם הבחור שעושה לך
ואם את רוצה תתייעצי עם הבחור שעושה לך
או באתר של לאבאס
אנונימי
הכי טוב לשים זה ספרי מי מלח ואם אין לך את יכולה לקנות בסופר פארם
אנונימי
באותו הנושא: