7 תשובות
לי, לקחתי ראקוטן גם היה לי בפנים בגלל זה
אני מכירה חברות שיש להן אתזה
זה עובר עם הגיל
וגם הן הלכו לקוסמטיקאית שטיפלה והביאה להן המון משחות טובות
ממליצה לך בטירוף אם זה ממש מציק לך ובכמות גבוהה
זה עובר עם הגיל
וגם הן הלכו לקוסמטיקאית שטיפלה והביאה להן המון משחות טובות
ממליצה לך בטירוף אם זה ממש מציק לך ובכמות גבוהה
יש לי
אני "נלחמת " בזה מגיל 14
זה עניין הורמנלי ומבאס
אבל זה אמור לעבור בהמשך , אני מורחת גם משחות שעזרות לזה להיות יבשים ובעצם לא להיות מוגלתיים או אדמומים
אני "נלחמת " בזה מגיל 14
זה עניין הורמנלי ומבאס
אבל זה אמור לעבור בהמשך , אני מורחת גם משחות שעזרות לזה להיות יבשים ובעצם לא להיות מוגלתיים או אדמומים
שואל השאלה:
^ בת כמה את עכשיו?
^ בת כמה את עכשיו?
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני מדברת על אקנה
^ אני מדברת על אקנה
אנונימית
היה לי איזה שתיים וזה עבר חע
זה פשוט עובר
באותו הנושא: