5 תשובות
רק עם רב קו שטעון בו ערך צבור
למה 11 שקל בעירונית? לא שילמתי אף פעם יותר מ6 שקל ( נראה לי שזה המחיר) כשנסעתי בתוך ירושלים
נופ, אין מעבר בכללי בתשלום מזומן, וביקושלים את תצטרכי לשלם 11 ש"ח על כל נסיעה עירונית, לא משנה בת כמה את.
בירושלים חובה להיות עם רב קו, ואם תהיי בלי הם יתנו לך אחד אנונימי. לא מומלץ כי זה גם לא נותן לך כמעט הנחה כמו רב קו רגיל
אם הבנתי נכון את השאלה אז כן
פשוו תצטרכי לשלם במזומן
פשוו תצטרכי לשלם במזומן
באותו הנושא: