9 תשובות
כן
למה לא? כולה שנתיים
גם בנות מתבגרות מהר יותר בגיל הזה
אנונימית
לא, את עדיין קטנה מידי
אם את אוההת אותו אז כן
כאילו, בנים מתבגרים יותר לאט אבל אם הוא בוגר לדעתך והוא מוכן לזה אז בסדר
אני הייתי עם מישהי בגיל 12 כשהיא הייתה בת 14
רק אל תתפרעי איתו, תזכרי את הגיל שלו והוא עלול לרוץ לספר לחברים שלו בהתלהבות
אני הייתי עם מישהי בגיל 12 כשהיא הייתה בת 14
רק אל תתפרעי איתו, תזכרי את הגיל שלו והוא עלול לרוץ לספר לחברים שלו בהתלהבות
לא
כן
אנונימית
באותו הנושא: