25 תשובות
אני אפסול
אנונימית
מאוד
כן כי אני ביסקסואלית חחח
אנונימית
^לול
אבל גם אם את מהקהילה וגם אם לא... לדעתי משיכה זה לא משהו רע ולא צריך לפסול משהו שלא נחשב כ"נורמטיבי"
אבל גם אם את מהקהילה וגם אם לא... לדעתי משיכה זה לא משהו רע ולא צריך לפסול משהו שלא נחשב כ"נורמטיבי"
הייתי פוסל ישר...
מוריד
ברור....
כן
אנונימית
מה חח זה באמת מוריד?
כן, אני לא אצא עם הומופוב.
מאוד מאוד
^^^מה נראלך? ברור!
חח כאילו אנחנו בדייט פתאום את שואלת אתה הומופוב? כן. הולכת מהמסעדה? נגיד אני לא הומיפוב אבל איןלי שום דבר עם הומואים וכל זה ועם המצעדי גאווה האלה נדיד אנלא ילך למצעדים אבל עם לסביות איןלי בעיה.
ועם הומואים? וטרנסים? וביסקסואלים?^
אם למישהו לא כזה אכפת מהקהילה ואין לו דעה, לא כזה אכפת לי, אני אתמודד. מישהו שהוא הומופוב, לא יהיה איתי, אם מישהו יגיד שהוא הומופוב אני אקום ואלך.
אם למישהו לא כזה אכפת מהקהילה ואין לו דעה, לא כזה אכפת לי, אני אתמודד. מישהו שהוא הומופוב, לא יהיה איתי, אם מישהו יגיד שהוא הומופוב אני אקום ואלך.
כן ישלי בעיה עם טראנסים כאילו מה הקטע שלך אתה בן את בת מה נסגר? נולדת בן תיהיה בן נולדת בת תיהי בת. ההומואים ולסביות והכל וביאושמיעו זה עוד בסדר כאילו לסביות זה טוב חח אבל הומוטים וביאוסקסואלים זה פשוט מוסר אבל לא נכנס לחיים של אנשים פשוט איןלי דעה לגביהם. פשוט קצת מוזר ללכת ברחוב ולחשוב שמשהי היא בת שלמעשה היא/הוא בן
סתם שתדע, טרנסג'נדרים זה דבר קיים וזה הוכח מדעית, זה מצב שבו המגדר לא תואם למין הביולוגי.
גם הומוסקסואליות וביסקסואליות הוכחו
גם הומוסקסואליות וביסקסואליות הוכחו
אוקיי איך זה יכול להיות מוכח מדעית חח
מדענית בדקו את זה, מבנה המוח של נשים ושל גברים בנוי בצורה שונה
ברור שהבן אדם נמשך למשהו אחר אבל יש שתי מצבים. מצב ראשוו זה שהוא באמת נולד ככה ומצב שני זה שהוא הושפע כל כך עד שזה גרם לו להאמין וממש להמשך למרות שבטבעי זה לא ככה. בלי קשר כמו שאנשים רוצחים הם אנשים רעים ובלעבלי הם נולדים ככה הרי זה הפרעה נפשית ככה גם gays יש להם הפרעות נפשיות.
יאפ
מאוד מוריד
אנונימית
כן
ממש לא מוריד.
כן ברור
אנונימית
באותו הנושא: