תשובה אחת
אני אומרת שאני מסכימה איתך כי קרה לי לא פעם ולא פעמיים ששאלתי שאלות שאני באמת הייתי צריכה תשובה אליהן ובזמן שקיבלתי תשובה אחת בלחץ השאלה שהייתה בחמות הייתה "בנים.. מה אתם מעדיפים?"
אני מאוכזבת
אני מאוכזבת
באותו הנושא: