11 תשובות
הוצאה להורג
למה אחד אם אפשר שתיים?
עינויים
הוצאה להורג
עינויים בקטנה, אולי לתת לו איזו כאפה כפרע אבל לא יותר מדי
צריך לטפל בו עשה טעות חמורה אבל קורה
אנונימי
עינויים-יגרום להבם לסבול לאורך זמן, לעומת מוות שפשוט יסיים את חייהם ברגע אחד מבלי שהם יצטרכו לסבול ממה שהם עשו
עינויים עד למוות
עינויים בזמן המוות
למה לא גם וגם?
אף אחד מהם זה לא מביא כלום חוץ מעוד סבל. זה לא מוסרי ואין לנו זכות להרוג אנשים לא משנה מה הם עשו. שייקרב בכלא לכל החיים זה מספיק