8 תשובות
למה אטאיסטים באתר הזה משחקים אותה קורבנות? למי אכפת אם אתם מאמינים?
לא רק שופטים גם מוחקים תשובות שנוגדות את אמונת המאמינים. זו כפייה דתית
שואל השאלה:
קורבנות?
אני העלתי שאלה וילדה בת 12 לא מפסיקה לכתוב לי שאלוהים קיים אבל שהשאלה לא קשורה לאלוהים בכלל
לא מנסה לשחק את עצמי קורבן לא משעמם לי
קורבנות?
אני העלתי שאלה וילדה בת 12 לא מפסיקה לכתוב לי שאלוהים קיים אבל שהשאלה לא קשורה לאלוהים בכלל
לא מנסה לשחק את עצמי קורבן לא משעמם לי
אנונימית
אם ילדה בת 12 כל כך מפריעה לך שאת פותחת על זה שאלה במקום לחסום ולעבור הלאה, די משעמם לך
כי מצוה לשנוא את האפיקורסים, דהיינו את מי שאינו מאמין באחד מי"ג עיקרי האמונה של יהודי חייב להאמין בהם.
קחי את דברי הרמב"ם מתוך הקדמתו לפרק "חלק" במסכת סהנדרין:
"וכאשר יאמין האדם אלה היסודות כולם, וְנִתְבָּרְרָה אמונתו בהם הוא נכנס בכלל ישראל. וּמִצְוָה לאהבו ולרחם עליו, וְלִנְהֹג עמו בכל מה שֶׁצִּוָּה השם יתברך איש לחבֵרו מן האהבה וְהָאַחֲוָה. ואפילו עשה מה שיכול מן העבירות מחמת הַתַּאֲוָה והתגברוּת הטבע הגרוע הוא נענש כפי חטאיו, אבל יש לו חלק לעולם הבא. והוא מפושעי ישראל.
וּכְשֶׁנִּתְקַלְקֵל לאדם יסוד מאלה היסודות הרי יָצָא מן הכלל וכפר בעיקר. ונקרא "מִין" וְ"אֶפִּיקוֹרוֹס" וְ"קוֹצֵץ בַּנְּטִיעוֹת". וּמִצְוָה לְשׂוֹנְאוֹ וּלְאַבְּדוֹ. ועליו נאמר (תהלים קלט כא): "הֲלוֹא מְשַׂנְאֶיךָ יְיָ אֶשְׂנָא, וּבִתְקוֹמְמֶיךָ אֶתְקוֹטָט" (הקדמת הרמב"ם לפרק "חלק" במסכת סנהדרין).
קחי את דברי הרמב"ם מתוך הקדמתו לפרק "חלק" במסכת סהנדרין:
"וכאשר יאמין האדם אלה היסודות כולם, וְנִתְבָּרְרָה אמונתו בהם הוא נכנס בכלל ישראל. וּמִצְוָה לאהבו ולרחם עליו, וְלִנְהֹג עמו בכל מה שֶׁצִּוָּה השם יתברך איש לחבֵרו מן האהבה וְהָאַחֲוָה. ואפילו עשה מה שיכול מן העבירות מחמת הַתַּאֲוָה והתגברוּת הטבע הגרוע הוא נענש כפי חטאיו, אבל יש לו חלק לעולם הבא. והוא מפושעי ישראל.
וּכְשֶׁנִּתְקַלְקֵל לאדם יסוד מאלה היסודות הרי יָצָא מן הכלל וכפר בעיקר. ונקרא "מִין" וְ"אֶפִּיקוֹרוֹס" וְ"קוֹצֵץ בַּנְּטִיעוֹת". וּמִצְוָה לְשׂוֹנְאוֹ וּלְאַבְּדוֹ. ועליו נאמר (תהלים קלט כא): "הֲלוֹא מְשַׂנְאֶיךָ יְיָ אֶשְׂנָא, וּבִתְקוֹמְמֶיךָ אֶתְקוֹטָט" (הקדמת הרמב"ם לפרק "חלק" במסכת סנהדרין).
אנונימי
^נו באמת. די. אז אנחנו הולכים לגיהנום/לא לגן עדן. אוקיי? אנחנו מודעים לזה. עכשיו עזבו אותנו ותנו לנו לחיות את חיינו בשקט.
השאלה פה על שנאה. אז נתתי תשובה.
ברור שאני לא יכול להחליט במקומך שמעשיו את מאמינה, אם אין לך רצון הטוב הזה.
אז אני אעזוב אותך, אבל אני אתן תשובה אמיתית לשאלה.
ברור שאני לא יכול להחליט במקומך שמעשיו את מאמינה, אם אין לך רצון הטוב הזה.
אז אני אעזוב אותך, אבל אני אתן תשובה אמיתית לשאלה.
אנונימי
תכלס הרבה יותר שופטים פה מאמינים...
ואגב אני מסכים איתך שלא צריך לשפוט אבל זה צריך לעבוד גם הפוך
ואגב אני מסכים איתך שלא צריך לשפוט אבל זה צריך לעבוד גם הפוך