תשובה אחת
נורא ואיום.
זאת הסיבה שצריך פמיניזם במלאווי, ובמדינות לא מערביות כמוהה, למשל ערב הסעודית שממוקמת בסך הכל 200 קילומטרים ממרכז הארץ, ובה נשים נחשבות מבחינת החוק כ"רכוש" של הגברים.
תודה לאל שהפרה בוטה של זכויות נשים כמעט ולא קיימת במדינות מערביות דוגמאת ישראל וארה"ב.