4 תשובות
פשוט תרגעי ותנסי להיות איתה כמה שיותר
פשוט תהיי שם בשבילה אם היא בדאון אבל אל תקחי קשה כי זה גם ישפיע עליה. ובסהכ היא יודעת גם לדאוג לעצמה
שואל השאלה:
אני איתה ואני גם מאוד תלותית בה וכל פעם שהיא לא בבית או שהיא קצת לא מרגישה טוב או שסתם הדבר הכי קטן שיש אני נכנסת לפאניקות ולחרדות ואף פעם אין לי שקט מזה
אני איתה ואני גם מאוד תלותית בה וכל פעם שהיא לא בבית או שהיא קצת לא מרגישה טוב או שסתם הדבר הכי קטן שיש אני נכנסת לפאניקות ולחרדות ואף פעם אין לי שקט מזה
אם הבנתי נכון את המצב, מה שאת צריכה זה להתחיל להיות עצמאית. אני לא יודעת בת כמה את, אבל אם את בחרדות בכל פעם שהיא לא בבית - זה מצב לא תקין. וזה בלשון המעטה.
יש איזה רקע לנושא? איבדת בעבר מישהו קרוב? אמא שלך חו"ח היתה חולה במשהו?
יש איזה רקע לנושא? איבדת בעבר מישהו קרוב? אמא שלך חו"ח היתה חולה במשהו?
באותו הנושא: