6 תשובות
קודם כל, ברגע שאת תקבלי את הפגם הזה רק אז אחרים יצליחו לקבל אותו.
שואל השאלה:
את כל כך צודקת ואני באמת מנסה וקשה לי
את כל כך צודקת ואני באמת מנסה וקשה לי
אנונימית
אני לא יודעת במה מדובר אבל אני יכולה להעיד על הפגמים שלי, זה לוקח זמן לאהוב את עצמך.
קחי בחשבון שלכולם יש פגמים - הפחדנים מסתירים אותם והגיבורים מתמודדים איתם.
לי עזר תמיד לחפש פגם אצל מישהו אחר (גיבור) ולראות איך הוא מתמודד עם זה.
קחי בחשבון שלכולם יש פגמים - הפחדנים מסתירים אותם והגיבורים מתמודדים איתם.
לי עזר תמיד לחפש פגם אצל מישהו אחר (גיבור) ולראות איך הוא מתמודד עם זה.
אני מבינה שאת מאוד מתוסכלת מהמצב. אם עד עכשיו לא שמו לב, אז כנראה שהפגם לא כזה גדול. לכולם יש דברים בגוף שהם מרגישים פחות נוח איתם, וזה בסדר. מקסימום תלבשי בגד ים קצת יותר ארוך אם זה גורם לך להרגיש טוב יותר. תקבלי את עצמך :)
שואל השאלה:
זה לא שלא שמו לב אני פשוט מסתירה את זה בכל דרך אפשרית והפחד שלי שיראו את זה
זה לא שלא שמו לב אני פשוט מסתירה את זה בכל דרך אפשרית והפחד שלי שיראו את זה
אנונימית
מה זה בגדים ממש יקרים מה הזמנת
אנונימית
באותו הנושא: