4 תשובות
את אדם טוב שמעי
שואל השאלה:
חחח טוב תודה :-)
חחח טוב תודה :-)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה פעם ראשונה שעשיתי משהו כזה...
אבל זה פעם ראשונה שעשיתי משהו כזה...
אנונימית
רציני? הייתה לי בגרות פנימית לפני יומיים ועשיתי הכל עם חומר פתוח
תאמיני לי שכולם מציצים קצת, אין לך מה להרגיש רע.
תאמיני לי שכולם מציצים קצת, אין לך מה להרגיש רע.
באותו הנושא: