21 תשובות
apink- chorong
2ne1- cl/ park bom
clc- אוט7 עם נטייה ליוג'ין
אבל האולט ביאסיות שלי הן סוג'ין מגיאיידל והיונה אבל היא סוליסטית?
2ne1- cl/ park bom
clc- אוט7 עם נטייה ליוג'ין
אבל האולט ביאסיות שלי הן סוג'ין מגיאיידל והיונה אבל היא סוליסטית?
מאמאמוו- סולאר נראלי..
וגיאדייל- קשה לבחור (נוטה קצת לסוגין ויוקי)
יש לי עוד מלא להקות שאני אוהבת אבל הם נראלי אולטיות..
(אני גם ממש אוהבת את רד ולווט אבל פשוט קשה מידי לבחור..)
וגיאדייל- קשה לבחור (נוטה קצת לסוגין ויוקי)
יש לי עוד מלא להקות שאני אוהבת אבל הם נראלי אולטיות..
(אני גם ממש אוהבת את רד ולווט אבל פשוט קשה מידי לבחור..)
^^יאפ.
רד ולווט, ירים.
יש לי עוד ביאסים , באיסיות אלטים אולטיות וכו אבל ירים מרכזית חד משמעית!
אני גם בפאנדום של אקדונג מיוזישן ולבחור בין 2 שהם במילא אח ואחות מגוחך
יש לי עוד ביאסים , באיסיות אלטים אולטיות וכו אבל ירים מרכזית חד משמעית!
אני גם בפאנדום של אקדונג מיוזישן ולבחור בין 2 שהם במילא אח ואחות מגוחך
^^אני יודעת שהיא סוליסטית. פשוט היא הייתה באיזה שלוש להקות
bts - v
קלל
קלל
sf9 - ro woon
איממלל'הה
איממלל'הה
stray kids, i ult minho and bias jeongin
and too! my biases are jerome and woonggi
and too! my biases are jerome and woonggi
ביאס שלי זה וי שרופה על היצור המהלך הזהה בחיים לא ראיתי יופי הורס כמוהו
טוב הוא בעלי לעתיד
bts jumgkook
ביטיאס
חיה בסרט!
ביטיאס
פעם זה גימין אבל עכשיו זה טאה והביאס וורקר זה הובי
פעם זה גימין אבל עכשיו זה טאה והביאס וורקר זה הובי
ביטיאס, וג'ימין, למרות שעם הזמן הבנתי שאני הכי מחוברת לtae.
ביטיאס הלהקה שלי אני אוהבת בעיקרון את כולם אבל הביאס שלי זה קים טאיהונג
גם עליי
להקה אהובה ביטיאס ביאס ג'ין
להקה אהובה ביטיאס ביאס ג'ין
שייני- ג'ונגהיון
ביטיאס- ג'ונגקוק
ביטיאס- ג'ונגקוק
אבל אם זה עדיין רלוונטי אז עכשיו הלהקה האהובה עליי היא אייטיז ואני ביאס סאן
ביטיאס ואני אוהבת את כולם
אקסו והביאס סהון
באותו הנושא: