7 תשובות
כן למה שיהיה עם זה בעיה
בטח, אם את אוהבת את זה אפשר להיות יוטיוברית בכל גיל.
את יכולה להשתמש בטלפון בהתחלה ואז לעבור למצלמה ומיקרופון אחרי כמה זמן
ברור שכן!
שואל השאלה:
אני חושבת פשוט שבתור יוטיוברית בת 15 אני לא אהיה מספיק טובה ואני רוצה להיות גם יצירתית ומקורית ובשביל זה אצטרך לחכות
אנונימית
האמת שראיתי שנה שעברה אני חושבת או אפילו לפני יוטיוברית בריטית בת 14 והיה לה בערך 300 אלף מינויים..

תנסי, אם לא תנסי איך תדעי? ;)
שואל השאלה:
תודה אבל אני בכל זאת חושבת שאם אהיה יותר מבוגרת יהיו לי יותר מנויים אחת מהסיבות זה בגלל הסיבות שאמרתי בעצם...
אנונימית
האמת שכן, הגיל גורם לך להיראות סך הכל מושכלת ובוגרת יותר אבל אם תהייה יוטיוברית בגיל הנוער אז רוב הנוער יצפה בך לדעתי ויהייה קל יותר להתחבר אלייך כי את באותו ראש שלהם אז ככה שזה גם יותר מגניב לדעתי :)
את לא תהיי כמו רוב היוטיוברים בגיל 20 פלוס שעושים סירטונים על טיקטוק ומלא ילדים בני 12 ומטה צופים

יהייה לך קהל בגיל שלך או שנה פחות או אפילו שנתיים מעלייך רק כי את מבינה באיזה מצב הם נמצאים ואת בוחרת להראות את זה גם בתור משהי בת 15.. משהי שעושה מה שהיא רוצה למרות מה שהחברה בטח תגיד בגלל שאת 'קטנה' יותר משאר היוטיוברים וזה מעשה אמיץ לדעתי :)

מקווה שהבנת חחח