התחברות
הרשמה
מה לעשות עם המציאות שאומרים שאני היפראקטיבית ואני לא?!
6 במאי 2020, 23:14
היפראקטיביות
2 תשובות
עם את לא תתעלמי עם את כן תאכלי ועם את כן זה לא רע יש לי איזה שתי חברות כאלה
א
אנונימית סבבה
שואל השאלה:
אוף זה מעצבןן
א
אוהבת לצחוק ולהצחיק
באותו הנושא:
יש אנשים שאומרים לי שאני יפה בעיניהם,ויש אנשים שאומרים לי שאני מכוערת.האנשים שאומרים שאני יפה,משקרים לי נכון?
רק אני חוטפת קרינג' מילדים קטנים שאומרים במציאות מילים כמו
אנשים שאומרים לול אומרים את זה גם במציאות?
יש אנשים שאומרים שאני יפה ויש אנשים שאומרים שאני מכוערת, למי להאמין?
יש אנשים שאומרים 'לול' במציאות?
אם הייתם הולכים למגדת עתידות, שאומרים לכן שהיא הכי טובה וכל מה שהיא אומרת קורה במציאות
נמאס לי שאומרים לי שאני נראת אשכנזיה זה מעצבן כי אני לא אשכנזיה מה לעשות?
ברשתות החברתיות ממש מחמיאים לי , אבל לא התחילו איתי במציאות ולא מחמיאים לי שאני יפה במציאות
כולם אומרים לי שאני פוטוגנית ממש וכל זה, זה דיי מעליב אותי שאומרים, כאילו הם רומזים שבמציאות אני מכוערת?
נמאס לי שאומרים שאני שמנה שאני לא יאכל מתתקים מה לעשות?
אולי תחשבו שאני תינוקית אבל זאת המציאות