11 תשובות
מה את רוצה הוא יכול לחשוב אותו דבר
את חסמת אותו ולא דיברת איתו למה שהיא ירדוף אחרייך
את חסמת אותו בתור מבחן כדי לראות כמה יתאמץ בשבילך? באמת היית צריכה את זה?

לא ככה פותרים ריב, מדברים עליו.
תכלס את חסמת אותו, לא נתת לו את האופציה להגיב. והוא מבחינתו כנראה הבין שאת לא רוצה לדבר איתו. אבל אם הקשר היה חשוב לו הוא באמת היה עושה עם זה משהו.
אני חושבת שזה נובע מעצבים ומסערת רגשות מצידו
לדעתי את לא צריכה להתייחס לזה
שואל השאלה:
אז מה אני צריכה לעשות?הוא ממש זילזל בי אז חסמתי אותו אז לפחות תוריד קצת מהאגו ותנסה לעשות משהו להחזיר את הקשר הזה אבל הוא מתנהג כאילו כלום לא קרה
אנונימית
ממש אין לנו דרך לדעת, אבל את לא תגלי את זה מההתנהגות הילדותית הזאת.. זה לא הגיוני לי בכלל לשמוע שרבתם ובמשך חודש וחצי הוא חסום אצלך ואת מצידך לא עשית שום דבר ולא הורדת את החסימה כדי לדבר ולפתור את הדברים ביניכם.
תורידי את החסימה, תהיי הגיונית, שבו דברו ותפתרו את זה. אם יש הבנה מעולה ואם את רואה שלא מזיז לו והוא מבחינתו לא מעוניין לשנות משהו - תיפרדו.
שואל השאלה:
מי אמר לכם שלא ניסיתי לדבר איתו ניסיתי וזה לא עזר הוא סינן אז חסמתי
אנונימית
אז אם ככה נשמע שהוא לא מעוניין לפתור את זה. תתעמתי איתו ואם אין עם מי לדבר, תיפרדי.
אז תשאלי אותו פשוט
את חסמת אותו במקום לפתור את זה (או לא לפתור ולהפרד.. תלוי מה הוא עשה) הוא בטח נפגע שחסמת אותו
מבחינתו את גם לא אוהבת אותו מספיק כדי להוריד חסימה ולדבר.. אולי שניכם לא

עכשיו ראיתי שהוא סינן: כן זה לא בסדר, חבל שחסמת בלי קשר
xm1