אני וחברה שלי רוצות להקים להקה עוד כמה שנים וכבר כתבנו שיר ותגידו את דעתכם...
אל תגידו יום אחד כי זה מיותר עד שזה יגיע כבר יהיה מאוחר צא ותרקוד אל תתבייש ואם צוחקים עליך אל תתרגש כי... אתה יודע שיש לך את זה... אז תחשוב ותגיד מה אתה שווה אל תקחו הכל ללב תשמרו עליו היטב אל תגדילו ציפיות שישארו כוחות ואם תרגיש טיפה עצוב זה לא נורא תמיד תיהיה אהוב אז תקים את עצמך ותצא החוצה תחיה את הרגע...( קוראים לשיר "אל תגידו" )