התחברות הרשמה

אני וחברה שלי רוצות להקים להקה עוד כמה שנים וכבר כתבנו שיר ותגידו את דעתכם...

אל תגידו יום אחד כי זה מיותר עד שזה יגיע כבר יהיה מאוחר
צא ותרקוד אל תתבייש ואם צוחקים עליך אל תתרגש
כי...
אתה יודע שיש לך את זה...
אז תחשוב ותגיד מה אתה שווה
אל תקחו הכל ללב תשמרו עליו היטב
אל תגדילו ציפיות שישארו כוחות
ואם תרגיש טיפה עצוב זה לא נורא תמיד תיהיה אהוב
אז תקים את עצמך ותצא החוצה תחיה את הרגע...( קוראים לשיר "אל תגידו" )
7 במאי 2020, 11:13
להקותחוות דעתזמריםשירים    
2 תשובות
לא אהבתי
i
imperium
שווה לכם לנסות
פ
פטרישה789
באותו הנושא:
אני רוצה להקים להקת רוקנרול, מי איתי?
אני רוצה להקים להקה
אני וחברות שלי רוצות להקים להקה
רוצה ממש להקים להקה יש לכם טיפים לאיך להתחיל את זה?
חלום שלי להקים להקה, אבל אין לי חברים שמנגנים, איפה אני יכולה למצוא אנשים שהם כמוני?
היי אני רוצה להקים להקה מאיפה אני יכולה למצוא נגנים וכו?
אני נורא רוצה להקים להקה אבל...
אני ממש ממש רוצה להקים להקה, יש מתנדבים?
באלי להקים להקה!!!!, ממש באלי. רוצים גם?
אני רוצה להקים להקה אבל אין לי זמן בחיים
אני וחברות שלי חשבנו על להקים להקה..אבל הבעיה שרק אני ועוד שתי ילדות רוצות לשיר באנגלית והשתי ילדות האחרות רוצות בעברית